zondag 11 december 2016

Docenten QUOTES!

Jazeker, op deze pagina vind je de leukste uitspraken van docenten! We weten allemaal dat er af en toe grootse onzin uit komt. Die onzin kun je hier lezen!

“Banken zijn georganiseerde criminaliteit.”
-          Aldus een economiedocent: meneer van Koppen

“Gisteravond zakte ik door mijn bed heen…”
-          Details uit het leven van meneer Hupkens!

“Nog één verhaal, hierna hou ik echt mijn mond hoor…!”
-          Wederom meneer Hupkens

“Hierbij bied ik jullie een stukje banketstaaf aan. Je kunt hem winnen als je vertelt waarom jij de liefste uit de klas bent!”
-          J. Hupkens


"Vind jij je antwoord diep genoeg? Jij denkt niet, jij kletst je er gewoon uit!"
     -      P. Kleijne

""Vandaag heb ik even de behoefte om jullie flink af te knijpen en flink uit te persen!"
    -       Iets te veel informatie van P. Kleijne


Het zijn er niet veel deze keer! Kun jij deze lijst voor volgende keer misschien uitbreiden? Schrijf alle rare zinnen van docenten op en mail ze even door naar schoolkrant@stmichaelcollege.nl!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten